Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kulturní centrum Brno
Schneiderová, Petra ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh novostavby polyfunkčního kulturního centra v Brně na ulici Údolní. Řešené území se nachází naproti Obilnému trhu. V rámci ateliérového předmětu AG33 byla již vypracována studie na dané téma, která je tímto projektem rozšířena o Dokumentaci pro stavební povolení a Dokumentaci pro provádění stavby. Principem návrhu je propojení Obilného trhu a hradu Špilberk. Objekt svými pochozími rampami a terasou navazuje na pěší trasy parku a pomyslně je propojuje se svahem pod hradem. Budova má sloužit převážně pro kulturní akce a zájmové činnosti. Prostory jsou řešeny variabilně – lze je přizpůsobit různým činnostem. Hlavní hmotu objektu tvoří dva koncertní sály, kavárna a tělocvična. V přidružené části objektu se nachází prostory pro zájmové kroužky, zkušebna a zázemí koncertních sálů a technické místnosti. Objekt se nachází na svažitém pozemku a je částečně zasazen do terénu. Vzniklé prostory bez přirozeného osvětlení a větrání jsou využity jako technické místnosti a sklady.
Trávení volného času dětí mladšího školního věku vybrané základní školy
Švarcová, Marie ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Tématem diplomové práce je trávení volného času dětí mladšího školního věku. V teoretické části práce se pojednává o volném čase dětí a o pedagogickém ovlivňování volného času, o zařízeních pro zájmové vzdělávání, rovněž o socializaci a o hrách ve volném čase a o školní družině. Také o prevenci vzniku rizikového chování v rámci volného času. Rovněž je zmíněno nedávné uzavření škol z důvodu pandemie Covid - 19. Hlavním cílem práce je zjistit, jak děti mladšího školního věku vybrané základní školy tráví volný čas. Dílčími cíli je zjistit, jaké zájmové kroužky děti navštěvují ve škole a mimo ni, zda navštěvují školní družinu a s čím si nejraději hrají. Rovněž, jak děti vnímaly dobu uzavření škol. Výzkumným nástrojem je strukturovaný dotazník. V praktické části práce je popsán a vyhodnocen výzkum o trávení volného času dětí mladšího školního věku jedné pražské základní školy. Je uveden popis školy, respondentů a průběhu výzkumu. Poté jsou vyhodnoceny odpovědi na jednotlivé otázky dotazníkového šetření. Následuje diskuse, ve které jsou shrnuty výsledky výzkumu a vyhodnoceny cíle, komparace dat a doporučení. V závěru práce je pedagogický výstup. Ze závěrů výzkumu vyplývá, že dotazované děti nejraději tráví volný čas venku s kamarády na hřišti. Víkendy děti obvykle tráví na chatě/na chalupě nebo na...
Neformální vzdělávání dětí: Jak rodina ovlivňuje výběr kroužků
Čerňanská, Sára ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Klusáček, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o neformálním vzdělávání dětí, zejména se zaměřuje na popis faktorů, které ovlivňují vysokoškolsky vzdělané rodiče při výběru zájmových kroužků svým dětem, které tráví průměrně 5 hodin týdně v zájmových kroužcích. V této práci se zaměřuji na děti základní školy prvního a druhého stupně, v tomto věku jsou klíčovými činiteli rodiče, kteří děti vychovávají a přenáší na ně své vzory chování a své hodnoty. Cílem je zjistit co ovlivňuje rodiče při výběru, v jaké míře na výběru participují děti, jak si rodiče rozdělují role v zajišťování chodu zájmových kroužků. V rámci výzkumu bylo provedeno jedenáct rozhovorů, na kterých byla provedena obsahová analýza. Výsledkem je popis faktorů, které všechny rodiče ovlivňují v podobné míře, jako je osobnost dítěte, jeho zájem, věk a vzdálenost kroužků od bydliště. Hlavním zjištěním jsou rozdílná pojetí neformálního vzdělávání některých respondentů, jejich odlišná míra kontroly a zásahů do výběru a jiné představy ohledně toho, jak by jejich dítě mělo trávit volný čas. Podle těchto aspektů byly vytvořeny tři přístupy rodičů. Jedná se o volný, aktivní a náročný přístup.
Neformální vzdělávání dětí: Jak rodina ovlivňuje výběr kroužků
Čerňanská, Sára ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Klusáček, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o neformálním vzdělávání dětí, zejména se zaměřuje na popis faktorů, které ovlivňují vysokoškolsky vzdělané rodiče při výběru zájmových kroužků svým dětem, které tráví průměrně 5 hodin týdně v zájmových kroužcích. V této práci se zaměřuji na děti základní školy prvního a druhého stupně, v tomto věku jsou klíčovými činiteli rodiče, kteří děti vychovávají a přenáší na ně své vzory chování a své hodnoty. Cílem je zjistit co ovlivňuje rodiče při výběru, v jaké míře na výběru participují děti, jak si rodiče rozdělují role v zajišťování chodu zájmových kroužků. V rámci výzkumu bylo provedeno jedenáct rozhovorů, na kterých byla provedena obsahová analýza. Výsledkem je popis faktorů, které všechny rodiče ovlivňují v podobné míře, jako je osobnost dítěte, jeho zájem, věk a vzdálenost kroužků od bydliště. Hlavním zjištěním jsou rozdílná pojetí neformálního vzdělávání některých respondentů, jejich odlišná míra kontroly a zásahů do výběru a jiné představy ohledně toho, jak by jejich dítě mělo trávit volný čas. Podle těchto aspektů byly vytvořeny tři přístupy rodičů. Jedná se o volný, aktivní a náročný přístup.
Kulturní centrum Brno
Schneiderová, Petra ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh novostavby polyfunkčního kulturního centra v Brně na ulici Údolní. Řešené území se nachází naproti Obilnému trhu. V rámci ateliérového předmětu AG33 byla již vypracována studie na dané téma, která je tímto projektem rozšířena o Dokumentaci pro stavební povolení a Dokumentaci pro provádění stavby. Principem návrhu je propojení Obilného trhu a hradu Špilberk. Objekt svými pochozími rampami a terasou navazuje na pěší trasy parku a pomyslně je propojuje se svahem pod hradem. Budova má sloužit převážně pro kulturní akce a zájmové činnosti. Prostory jsou řešeny variabilně – lze je přizpůsobit různým činnostem. Hlavní hmotu objektu tvoří dva koncertní sály, kavárna a tělocvična. V přidružené části objektu se nachází prostory pro zájmové kroužky, zkušebna a zázemí koncertních sálů a technické místnosti. Objekt se nachází na svažitém pozemku a je částečně zasazen do terénu. Vzniklé prostory bez přirozeného osvětlení a větrání jsou využity jako technické místnosti a sklady.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.